درب اتوماتیک در مدل های مختلف و با توجه به شرایط محیط نصب ، انتخاب و راه اندازی می شود. از بعد امنیتی درب اتوماتیک پارکینگی می توان به استحکام و غیر قابل نفوذ بودن آن اشاره کرد.

به طور مثال برای افزایش امنیت درب اتوماتیک کرکره ای می توان به آن قفل پیستونی تیغه کرکره برقی نصب نمود و یا برای درب اتوماتیک پروانه ای یا دولنگه می توان از قفل های برقی مانند سیزا ایتالیا یا کاویان ایران جهت چفت نمودن هر دولنگه استفاده کرد.

در این مطلب سایت درب اتوماتیک می خواهیم انواع درب اتوماتیک پارکینگی و کرکره ای را با هم مقایسه کرده و بهترین نوع را انتخاب کنیم.

مهمترین درب اتوماتیک از بعد امنیتی درب اتوماتیک منازل مسکونی می باشد. یک درب اتوماتیک منزل باید غیرقابل نفوذ باشد ، پس باید از نوع فلزی انتخاب شود ، پس به این نتیجه میرسیم که کرکره برقی شفاف یا کرکره برقی پلی کربنات مناسب کاربردهای مسکونی نمی باشد.

 

حال به سراغ کرکره برقی فلزی می رسیم. می دانیم که آلومینیوم فلز نرم و قابل انعطافی می باشد که در مرحله تولید باید به آن ایج یا سختی داده شود. در کل کرکره برقی آلومینیوم بغیر از نرم بودن و استهلاک بالا ، بعد از مدت کوتاهی به صدا خواهد افتاد و با صداهای ناهنجار در بالا و پائین رفتن ، همسایه های نزدیک به خود را آزار خواهد داد . البته به خاطر داشته باشید که باید موتور کرکره برقی کم صدایی را هم باید انتخاب کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *